Sumba Mix

En herlig danse-aerobic time med heftige rytmer. Time for alle som liker litt koreografi og dansing ;)
Instruktør: Gro


Mage Rumpe Lår Slynge

En stram-opp time i slynge, der en selv bestemmer hvilket nivå en vil jobbe på. Vi jobber med store muskelgrupper, balanse og stabilitet. Timen passer for alle ;)
Instruktør: Leana


Puls Intervall

En høyintensitetstime der instruktøren tar deg med på en tung, men herlig pulsøkt. Første del er aerobic i ca 15 min, deretter intevaller med og uten Bosuballer eller Step-kasse, Timen passer ikke for nybegynnere.
Instruktør: Mariann


Puls & Basisball

Høyintensitetstime der man jobber med høy puls i 4 min intervaller. Her får man trent hele kroppen med basisball puls & styrke. Timen passer ikke for nybegynnere.

Instruktør: Leana


Mage/Rygg Basisball

En center-core time med basisball. Rolige øvelser for mage/rygg, i tillegg til to pulstopper på 5 min hver. Timen passer for alle ;) 

Instruktør: Leana


Bungee & Box

Høyintensitets-time der man jobber i par på ulike stasjoner med bungeestrikk, boxesekk og puter/pads. Her jobber vi med både kondisjon og styrke samtidig. Timen passer for deg som kan like en bokseinspirert time hvor man bruker hele kroppen og pusher hverandre gjennom. Timen passer ikke for nybegynnere.

Instruktør: Leana


Stram-Opp Intervall

En enkel stram-opp time der man jobber i intervalle med bruk av de store muskelgruppene. Vi bruker utstyr som kettlebells eller basisball. Dette er en time hvor man lett kan justere intensiteten selv, derfor passer timen for alle.

Instruktør: Liv Bente


Fredagsmix

20 min puls (vi varierer med og uten corebar). Deretter deles gruppen i to hvor man jobber med slynge og basisball. Her kan man lett tilpasse intensiteten selv og timen passer for alle ;)  

Instruktør: Leana


Flyt & Slynge

Rolig time inspirert av yoga og Pilates øvelser. Balanse og styrke mage, rygg, rumpe og lår. Avslutter med gode strekkøvelser for hele kroppen

Instruktør: Leana


Stram-opp Slynge

Helkropps styrkeøvelse der en selv bestemmer hvor tungt en selv vil ha det ved å bruke egen kroppsvekt i slynge. Timen starter og avslutter med gode stretching øvelser. Timen passer for alle.

instruktør: Leana

Bungee & Box

Intervalltime der vi jobber 2 stk sammen. Første del jobber vi med Bungee strikk som motstand, og på andre del har vi boxe inspirerte stasjoner. Passer ikke for nybegynnere

Instruktør: Leana

Stram-opp Mix

Helkropps styrkeøvelser med Bosu/Catslide. Fokus på kjerne,balanse mobilitet. Timen passer for alle

Instruktør: Leana

FARGEBESKRIVELSER PÅ TIMENE

GRÅ TIMER: Bedriftstrening og kurs

GULE TIMER: Rolige core og stretching timer

ORANGE TIMER: Moderat stram opp timer, du bestemmer selv intensitet og tempo

GRØNNE TIMER: Moderate puls & styrke timer, du bestemmer selv intensitet og tempo

ROSA TIMER: Danseaerobic med koreografi

BLÅ TIMER: Tøffe intervall timer med høyt tempo og styrke  (passer ikke for nybegynnere)

 


Spinning Intervall

Instruktøren tar deg med på en intervalltime på spinningsykkel der en selv kan justere nivået. Gøy musikk og variert program. Enkel måte for alle å trene puls på. Timen passer for alle ;)

Instruktør: Tomasz


Morgenmix

Stram-opp time i rolig til moderat tempo. Vi veksler mellom bruk av ulikt utstyr som basisball, slynge, catslide og bosuball. Timen passer for alle ;)

Instruktør: Leana


 Kettlebells og WOD

Dette er en time spesielt for deg som trener mye styrketrening, men som vil dra nytta av den tekniske innlæringen av øvelsene samt det sosiale ved en gruppetime. Første del av timen består av øvelser med kettlebells, og siste del er dagens WOD. Timen passer ikke for nybegynnere.

Instruktør: Tomasz


Sirkel-Mix Ungdom

12 ukers kurs for våre unge lovende med en god og grundig innføring i rett type styrketekninkk og trening med egen kroppsvekt. Timen tilpasses og justeres etter den enkeltes behov og utfordringer. Viktig, gøy og sosialt ;) Påmelding til 90960447

Instruktør: Leana


Core Puls & Styrke

25 min corebar/aerobic. Deretter deles gruppen i 2 der man jobber med bruk av ulikt utstyr som bosuball, caslide, matte med mer. Man kan justere og tilpasse intensiteten selv derfor passer timen for alle ;)

Instruktør: Mariann & Line


Yoga

Yoga-kurs med Kirsten over 8 ganger. Fokus på tøyning, pust fleksibilitet med mer. Etter 8 gangene overtar Leana timen, som da vil fokusere på Pilates på matte & slynge,

Instruktør: Kirsten og \Leana


Aerobic Mix

En aerobictime med en herlig blanding av aerobic puls og sumba aerobic med enkle trinn. Timen passer for alle ;)

 

Instruktør: Leana


Wood/Sirkel Sal 2

Styrkeøvelser med vekter, Kettlebells og egen kroppsvekt. Timen settes sammen til en sirkeltrening. Passer ikke for nybegynnere

Instruktør: Håvard

Puls & Pump

Enkel puls oppvarming med aerobil eller corebar. Styrke med Bodypump og Bosu Ball for kondisjon. Du kan selv tilpasse timen.

Instruktør: Line/Mariann

Fredags Mix

Intervalltime med helkroppsøvelser på styrke og kondisjons del. Jobber med forskjellig utstyr som Basisball, Bungestrikk, Kettlebell mm.

Instruktør: Leana

Bosu Ball puls intervall

Høypuls intervalltime på Bosuball, ved å jobbe på ustabilt underlag får du trene mye kjerne/balanse samtidig som du får høy puls. Passer ikke for nybegynnere

Instruktør: Mariann


Aerobic Puls

Enkel høypulstime til fengende musikk. Jobber sang for sang

Instruktør: Leana

Sumba % Core

Danse Inspirert aerobic time, med og uten Corebar. Slipp deg løs til fengende rytmer

Instruktør: Gro

Stram-opp Basisball

Helkropps styrkeøvelser med Basisball, der du kan velge mellom 4,6,8 og 10 kg, fokus på å styrke kjernen, balanse og mobilitet. Timen passer for alle.

Instruktør: Leana